10 Aralık 2009 Perşembe

Konya Şeker:0 Göztepe:1

.
Maç oynanmadan önce hemen 2 post aşağıda takımın böylesine önemli bir maça 2 handikapla çıkacağını söylemiştim.Birincisi Akhisar gibi bir maçtan sonra motivasyonu 3 gün içinde Konya maçına çevirmek,ikincisi ise maçın haftaiçi olmasından dolayı taraftarın yeterli sayıya ulaşamaması.Ama bu maçın kazanılacağını söylemiştim.Play-off lara kalacağımızı da zannediyorum.Zira Önümüzdeki hafta Turgutlu'nun Eyüp maçı lay lay lom havasında geçmeyecek.Eyüp taş gibi bir takım.Play-off şansını kaybettikten sonra klasmana yöneldi.Bu maçı kaybettikleri takdirde orta sıralara doğru gerileyeceklerdir.Klasman şansını diri tutmak zorundalar.Ondan sonraki hafta Sarıyer deplasmanındalar.Sarıyer'i Göztepeyle oynadığı maçta Alsancak stadında izledim,onlarda bu lig'de benim diyen takımı yenecek güçteler.Eyüp gibi onlarda tamamen klasmana odaklanmış durumda.Son maçları ise Akhisar ile içerde.Turgutlu'da kelimenin tam anlamıyla bir Akhisar fobisi mevcut.Uzun zamandır kendi sahalarında Akhisar'ı yenemiyorlar.Akhisar o maça kadar namağlup ünvanını korursa,kesinlikle Turgutluya yatmaz.Zira aralarıda bozuk bildiğim kadarıyla.
Bu aşamada Göztepe'nin yapması gereken tek şey var.Önündeki 2 maçı da kazanmak.Bu hafta bay takım,akabinde İstanbulspor ve Tepecik maçları var.Bu maçlardan kayıtsız şartsız 6 puan alınacak ve Turgutlu'nun puan kayıpları beklenecek.Umarım evdeki hesap çarşıya uyar ve takım Play-off lara kalır.Ocak ayında 'da yapılacak 4-5 takviye ile önümüzdeki sene Bankasya 1. Lig'e çıkarız.

Hiç yorum yok: