5 Aralık 2009 Cumartesi

Göztepe:1 Akhisar Bld:1

.Akhisar taraftarı hoş geldi sefa getirdi ama futbolcuları için aynı şeyi söyleyemiycem.

bizim takıma gelirsek;
Hüseyin Kartal bu takıma taraftarın sinirlerine ne kadar hakim olabileceğini ölçmek için getirilmiş bir adam sanki.Kaleciyle karşı karşıya kaldığı pozisyonda topu kale arkasında asılı olan pankartlara nişanlayacak kadar yeteneksiz bir adam.Ocak ayında ara transfer döneminde acilen bu adam yollanmalı.Mutlaka 5 topçu transfer edilmeli.Eskiden forvete 1 diyordum şimdi 2 oyuncu diyorum.3-4 hafta önceye oranla takımda gelişme var eyvallah.Aslında bu maçı da alabilirdik.Özellikle ilk yarı Akhisardan çok daha iyiydik.İkinci yarının 75. dakikasından sonra sağ kanadı iyi kullandık.Ama dedim ya;Takımın orta sahası toparlansa bile iş dönüp dolaşıp yine forvete geliyor.Mesela bugün Ferhat'ın yokluğunu hissettik ama Ferhat olsaydı da yine aynı Hüseyin aynı golleri kaçıracaktı,Arda Turan 'ı transfer edelim yine kaçıracak.Değişen birşey yok.

Taraftara gelirsek;Kimsenin oturduğunu görmedim ben.4000 kişi kapalıda,1500 kişi açıkta herkes ayaktaydı.Heyecanlıydı insanlar.Uzunca bir aradan sonra Alsancağın kokusunu özlemişiz.İyi de bağırdık.Seslerde gitti.

Play-off lara çıkacağımıza inanıyorum.

Hiç yorum yok: