22 Kasım 2009 Pazar

Beşiktaş:3 Fenerbahçe:0

.
Doğrusunu söylemek gerekirse maçtan önce Beşiktaş'ın yeneceğinden emindim ama bu kadar güzel futbol oynayacağını düşünmemiştim.Fink,Ernst,Bobo,İbrahim Üzülmez,Ferrari.Maçın adamı hangisi karar veremiyorum.
Maçın ilk yarısında yemek masasındaydım.Kafamı kaldırıp ''vay be'' diyebileceğim bir atak yoktu Serdar Özkan'ın 10. dakikada kaçırdığı pozisyon dışında.İkinci yarı yemek masası toplandıktan sonra maçı daha bir konsantre olarak izledim.Meğer maç yeni başlamış.Orta sahada Fink ve Ernst paslaşmaları,12 pastan sonra gol yapmalar,Alex,Kazım ve Emre 'nin oyundan düşüşü işi şov boyutuna taşıdı.Kazım demişken;kendi internet sitesinde ortamı gerdiği yetmiyormuş gibi maç içinde de yaptığı hareketler kendisine baya bir pahalıya mal oldu.Fenerbahçe yönetimi kendi futbolcusuna ceza verse yeridir.
Maçın adamlarından İbrahim Üzülmez 35. altın çağını yaşıyor resmen.İnanılmaz çalışkan bir oyuncu.3 gol oldu 2 'sinin asisitini bizzat kendisi yaptı.Mustafa Denizli bazılarının sezon başında bu adam yaşlandı,işe yaramaz demesine rağmen oyuncusuna sahip çıkmakla ne kadar doğru bir karar verdiğini gösterdi.
Yalnız Tabata hangi gerekçeyle oynatılmadı merak ediyorum.Denizli'nin aldığı en büyük risk budur.Beşiktaş bu akşam Feneri yenemeseydi veya 2. yarının başında oyuna alıp,sonuç aleyhte olsaydı Denizli şu dakikalarda farklı şekilde konuşulacaktı.
Lig çok daha zevkli hale geldi.Beşiktaşlıları tebrik ederim.

Hiç yorum yok: