4 Kasım 2009 Çarşamba

Beşiktaş:0 Wolfsburg:3

.
Maçtan önce Mustafa Denizli ''Wolfsburg büyük takım değil'' diyor,maçtan sonrada Oktay Derelioğlu ''Wolfsburg öyle ahım şahım bir takım değilmiş'' diyor.Ne gerek var bu laflara.Büyük takım değilse,ahım şahım top oynamıyorsa yenseydin o zaman adamları.14. dakikada senin kalecin Hakan topu ampul gibi içeri aldıysa,senin orta sahanda pasörlük yapacak adamlar geziniyorsa bu tip demeçler vermek saçmalığın daniskası oluyor.
Maçtan önce sağda solda yapılan sohbetlerde Beşiktaşın bu maçı alacağını,Göztepe'nin haftasonu Turgutlu'yu yeneceğini,Karşıyaka'nında Buca'yı en az 2 farklı mağlup edeceğini iddia etmiştim.Daha birinci maçta gemiyi batırdım.Yada gemiyi batıranlar oldu.Umarım Göztepe ve Karşıyaka tahminlerim beni yanıltmaz.Zira Karşıyaka umrumda değil tabiki ama futbol yorumlarıma güvenmem babında lafımız sözümüz,futbol bilgimiz yerlere serilmesin bir zahmet.
Maçla ilgili 2-3 kelam edecek olursak lafa Bobo ve forvet kelimleri ile başlamalıyım.Tek bir olumlu hareketini göremedim maç boyunca.Santrfor namına hiç bir şey yok.Son 20 dakika iyice serildi yerlere bu arkadaş.Peki soruyorum ''sen ne iş yaparsın Bobo,bu takımdaki amacın ne?''
Bobo'nun vereceği cevap belli.''Abi pasör varda ben mi gol atmadım''.
Evet Beşiktaş orta sahası pasör sıkıntısıyla karşı karşıya.Topu bir türlü ileriye taşıyamıyorlar.Kanatlar göçmüş vaziyette.Açıkçası Galatasaray'lı Arda gibi bir adamın eksikliğini çekiyor Beşiktaş.Birde kaleci tabiki.Rüştüyle,Hakanla olacak iş değil bu.

Hiç yorum yok: