2 Mart 2009 Pazartesi

CEPTEN YEMEĞE DEVAM

.
İnanılmaz keyifli bir maçtı.Bu senenin en iyi Roma'sını maçın ilk yarısında seyrettim diyebilirim.Özellikle ilk yarım saatte Risse ve De Rossi diyorum başka birşey demiyorum.
İkinci yarı haliyle Mourinho gereken önlemi aldı.Vieira'yla birlikte Figo'nun oyuna girmesi Roma orta sahasının ilk yarıdaki hızını kesti.Hatta 50 ile 60. dakikalar arasında İnter topu tamamen rakip müdafa'ya yığdı.Zaten İnter'in ilk 2 golüde bahsettiğim 10 dakikalık zaman diliminde geldi.Stankovich-Crespo değişmesinin geç yapıldığını düşünüyorum zira 60. dakikadan sonra Stankovich oyundan tamamen düşmüşken 20 dakika boyunca sahada gezinmesine müsade edilmesi çok gereksizdi.Roma alması gereken 3 puan'ı alamadı ama bu senenin en mücadeleci oyununu oynadı.İnter cepten yemeğe devam ediyor.Aradaki fark ne kadar açık olursa olsun bu kadar cömertlik maraz getirir adama.
Birde ilave etmek istediğim birşey daha var;
Mourinho'nun İnter taraftarı hakkındaki görüşlerine sonuna kadar katılıyorum.
Ayrıca Guiseppe Meazza'nın curva'sında Romalıları izlemek te çok keyifliydi.

1 yorum:

Blogspor dedi ki...

Gerçekten keyifli bir maç oldu.Roma iyi bastırdı.Yalnız maçın adına sanına yakışmayan hareket Balotelli'den geldi.Roma taraftarına yaptığı hareket saçma bir hareketti...