2 Şubat 2009 Pazartesi

MİLAN GELİYOR

.
Dün İnter maçının ikinci yarısına yetişebildim.Tv'yi tam açtığımda Torino'nun golünü gördüm.Maçın sıkıcılığına rağmen bırakmadım ikinci yarıyı olduğu gibi izledim.Hasbel kader İnter bir kafa golüyle maçı beraberlikle kurtardı.Hatta 3-1 yenildikleri Atalanta maçından bile daha berbat oynadılar.
Gelelim Juve'ye.Ben bu takımın istikrarsızlığına anlam veremiyorum.Bu sene çok maçını izledim Juve'nin.''Tamam Juve budur'' dediğim maçların 1 hafta sonrasında ''Bu salaklar İnteri zorla şampiyon yapacaklar'' diyorum.Buffon çok basit goller yemeye başladı.Takımın orta sahası top yapamıyor.Doldur boşalt,akabinde topu Del Pierro'ya yolla taktiğini artık yemiyor İtalyanın vasat takımları.
Milana gelirsek;bu haftayı en karlı kapatan takım oldular.Kaka'nın takımda kalmasıyla birlikte taraftarada,futbolcularada özgüven geldi.Beckham takıma cuk diye oturdu.O meşhur muz ortalarına başladı yine.Özellikle Pato,Ambrossini,İnzaghi ve Kaka dörtlüsü sahanın neresinde olursa olsunlar istedikleri anda birbirlerini paslıyorlar.Şahane bir uyum.Lazio deplasmanından aldıkları galibiyetle İnterin 6 puan gerisinden 2. sıraya yükseldiler.İnter'in ve Juve'nin istikrarsızlığını da göz önüne alırsak Milan işi sağlam tutarsa daha önümüzde 16 hafta var.Şampiyonluk neden olmasın.
Buarada Genoa'ya da dikkat edin derim.Çok tehlikeli bir takım.Milito leblebi,nohut gibi gol atıyor.Dün Palermo'yu yenerek 40 puanla Juve'nin hemen altına kuruldular.Bu hafta Roma deplasmanına çıkıcaklar.İzlenesi maçlardan biri.

Hiç yorum yok: