25 Şubat 2009 Çarşamba

İNTER 0-0 MANCHESTER UTD.

.
Şampiyonlar Ligi haftasına denk gelen salı günleri iş dönüşü mutlaka süpermarketlerden birine girer 2 günlük maç stoğumu yapar eve öyle giderim.Buzdolabına 8-10 şişe bira atar,kuru bakliyatların bulunduğu çekmeceye cipsleri,çikolataları,kuru yemişleri balıkistifi yığarım.Üniversitede öğrenci evi yıllarımdan kalma bir alışkanlık herhalde.Dün yine aynı rutinlikte alışverişimi yaptım.Maç saatine kadar Canım Ailem dizisiyle idare ettim vaziyeti.Saatler 21:45 i göstermeye yakın Star Tv nin klasikleşmiş Şampiyonlar Ligi müziği ile biralar açıldı,cipsler tabaklara döküldü.Çok özlemişiz yahu.Bu kadar da uzun ara verilmez ki...
Maç başlamadan önce İnter galibiyeti bana çok daha yakın geliyordu.Gerek Manchester'ın haftalardır sinyal veren savunma hattı,gerek Mourinho'nun İngilterede Ferguson'a karşı bariz üstünlüğü kim ne derse desin İnter'i bir adım daha öne çıkartıyordu.
Maçın başlamasıyla beraber futboldan ziyade fizik gücü ön plana çıktı.Özellikle Manu İnter'in forvet ve onu besleyen noktalardaki oyuncularını -ibra ve Adriano gibi- çok rahat bir şekilde etkisiz hale getirdi.Cacık olmaz dediğim Manu savunması sıfır hatayla maçı bitirdi.Açıkçası Ferguson takımı oynaması gerektiği gibi oynattı.Bi söz vardır;''Usta şoför patlak lastikle bile yolcularını sağ salim indirir''.
İnterde dün gece tek gözüme çarpan isim Zanetti'ydi.İbrahimoviç varmıydı yokmuydu bilemiyorum.ben hiç görmedim.Birde Kaleci Julio Cesar.Kısa mesafeden gol yemiyor adam.18 'in içine çok hakim.Savunma yapıyor resmen.Manu'da ise Giggs yüzde yüzlük 2 gol kaçırdı.Ronaldo o meşhur driplinglerinden bol bol attı.Özellikle ilk yarıda İnter'in stoperlerini oyundan düşürdü.Gelelim dün gece Zanetti'yle beraber sahanın en başarılısı Ji-Sung Park'a.Adam'ın sahada basmadık bir nokta bıraktığını gören varsa beri gelsin.Park oyundan çıkıp yerine Ronney girdiğinde son dakikalar Manu orta sahası pas yapamaz oldu.

Açıkçası beklediğim kalitede bir maç izleyemedim.Hakkettiği şekilde bitti.Ferguson istediğini aldı gitti.Koca maçta tek oyuncu değişikliği yaparak San Siro'dan elini kolunu sallayarak çıktı.Mourinho'da maçtan sonra her zaman olduğu gibi hakeme verip veriştirmiş.Bakalım cv'sinde 20 maçlık namağlubiyet yazan bir takıma karşı Old Trafford cehenneminde ne yapacak.11 mart'a kadar Mourinho'ya uyku yok.

Hiç yorum yok: