17 Şubat 2009 Salı

ETO'O KAPRİSLERİ

.
Şu futbolcu milletinin mukavele zamanı geldimi parayı beğenmeme tavırlarına bayılıyorum yahu.Beğenmiyorsan beğenmiyorsundur.Bin dereden su getirmenin ne alemi var.Ben zaten burda mutsuzdum,benim gönlüm hala iskelebabasporda.Git o zaman iskelebabaspor'da oyna derler adama.Büyükler de ''nimet-i küfran'' der..
Barcelona sportif direktörü Txiki Begiristain 'ın şu sıralar Mallorca aşkıyla yanıp tutuşan Eto'o 'ya dediği gibi..
Sözleşme yılan hikayesine döndükçe üstad Samuel açıyor ağzını yumuyor gözünü.Bu tavırlar Barça'da kendisini alternatifsiz gördüğünden midir,yoksa talep ettiği 9 milyon euro'yu kendisine garanti edecek başka kulüpler bulunduğundan mıdır bilinmez.Yalnız benim dikkatimi çeken Barcelona as başkanının bu olaya sportif direktör kadar dirayetli yaklaşmaması.Nedeni ise çok basit;yönetim taraftara oynuyor.Eto'o nun olası ayrılışı durumunda gelecek tepkilerden çekiniyor.Dolayısıyla da futbolcu kaprislerine göz yumuyor.Şimdi aynı tavrı Messi de koyarsa ne olacak.

Hiç yorum yok: