8 Mart 2010 Pazartesi

Eskişehirspor:2 Galatasaray:1

.
Akşam eve giderken çerezciden biraz fıstık ve 2 şişede bira aldım.Açıkça söyleyeyim maç olduğunu bile unutmuşum,sırf keyif yaparım maksadıyla..Seviyorum Tv izlerken koltuğa kurulup çerez yiyip bira içmeyi.Denk geliş Lig tv 'ye batım ve maçı gördüm.Başından sonuna kadar izledim.Çok keyifliydi.
Normalde Galatasaray'ın mağlup olmasına en çok Fenerliler'in sevinmesi gerekirken bu sefer Fenerliler 1 sevindiyse Bursaspor'lular 5 sevinmiştir herhalde.Zira Bursaspor öyle böyle bir avantaj sağlamadı.Şampiyonluk yarışının başta koşanları bugün altın tepsi içinde bir fincan kahveyle birlikte Bursalılara liderlik ve dolayısıyla şampiyonluk koltuğunu hediye etti.Tabi değerlendirebilirsen..
Maça gelecek olursak;Eskişehir hiç zorlanmadan rahat rahat yendi Galatasaray'ı bu akşam.Koray'ın ilk golü de,ikinci gol'ü de tamamen kendi becerisi ve Galatasaray savunmasının bu beceri karşısındaki yetersizliği sonucunda geldi.Arda çok agresifti.Özellikle yaptığı faullerden sonra ''yapmadım yahu diyip her seferinde elini kaptanlık pazu bandına atması'',Jo'nun forvetteki etkisizliği,yeni Popescu dedikleri fakat Popescudan eser göremediğimiz Neill'in baştan sağma oynaması,orta sahadaki düzensizlik Galatasaray açsından maç 500 dakika oynanansa bile büyük handikap yaratacak etkenlerdi.Attıkları penaltı golünü de 3 kere izlememe rağmen,penaltı atışı gerektirecek bir hareket göremedim.
Hakem ipleri salıvermemek için bol bol sarı kart gösterdi.Bazılarında haklıydı,bazıları gereksizdi.
Şimdi dikkat ediyorum da herkes geçen seneki Sivasspor örneğinden dem vuruyor.Sivas denedi yapamadı,Bursada yapamaz gibi bir ön yargı oluştu insanlarda.Gerçektende öyle.
Geçmişe baktığımızda Göztepe,Eskişehir,Ankaragücü,Gençlerbirliği,Kocaeli,Sivas,Altay birçok kez İstanbul'un tekelindeki kupayı almaya göz diktiler.Çok başarılı sezonlar geçirmelerine rağmen başarılı olamadılar.Bir tek Trabzonspor başarabildi.Fakat bir daha o başarıya ulaşamadı. Laf'ı getirmek istediğim yer;Bursa-Sivas benzetmesi yapanlar şunu unutmasınlar ki geçen sene Sivasspor sadece Anadolu takımlarını yenerek bu başarıya ulaşabildi.Şampiyonluk yarışındaki rakiplerini yenemedi.Bursaspor rakiplerini de yeniyor.Şampiyonluk adayı Sivas'ın Sivasta yenemediği Fenerbahçe'yi,yine şampiyonluk adayı Bursa Kadıköyde yeniyor.

Hiç yorum yok: