26 Şubat 2010 Cuma

Fantastik Bahis Kuponu

.
Dün bir paket sigara almak için Göztepe Kulübünün hemen karşısındaki bakkala girdim.Dışarı çıktım,hiç aklımda yokken hemen bakkalın yan tarafındaki iddaa bayii'ne girip hızlı hızlı ilk aklıma gelen takımları yazdım.O kadar saçma sapan bir kupon oldu ki kendim bile güldüm.
İlk maç İnter-Chelsea.Ben Chelsea'ye verdim.Kuponuda haliyle dün akşam maçı izleyip İnter'in galibiyetini gördükten sonra yırttım,attım.Gelelim diğer maçlara.Roma-Panathinaikos maçında deplasman ekibine oynadım,tuttu.Fenerbahçe-lille maçına beraberlik verdim,o da tuttu.Avrupa Liginde Juventus-Ajax maçına beraberlik dedim,bildim.Son olarak yine dünkü Şampiyonlar Ligi maçı için CSKA-Sevilla maçına beraberlik dedim,o da tuttu.
Anlayacağınız ilk yazdığım İnter-Chelsea maçından dolu dizgin fantastik kupon yattı.Kuponu dün yırtıp attığım için kat sayıyı ve para tutarını hatırlamıyorum.

Hiç yorum yok: