29 Aralık 2008 Pazartesi

YÜKSELME GRUBUNA KALDIK

.
Uzun zaman oldu böyle sevinmeyeli,şampiyon olmuşçasına gözyaşları dökmeyeli.
Aydınspor maçından sonra aslında bu gruptan çıkacağımıza yürekten inanıyordum ama iddialı konuşmaya cesaret edemiyordum açıkçası.Hocaya ve topçulara pek güvenemiyordum.Maça gittiğimde arkadaşlar arasında yapılan sohbetlerde anladım ki herkes benim gibi düşünüyordu.İnsanlar inanılmaz tedirgindi ama Göztepesini bu zor ve krtitik gününde yalnız bırakmak istemeyen 10 bin sevdalı maça saatler kala kapalı tribün biletlerini bitirmişti bile.Benim biletimi arkadaşlar önceden alamsaydı açıkta kalmıştım kesin.
Kapalı tribünü anlatmama gerek yok sanırım.Zira kelime seçimi yapmakta zorlanıyorum Göztepenin kapalısı için.Anlatılmaz sedace yaşanır diyorum.
Yalnız açık tribüne biraz değinmek istiyorum;
Son 5-6 senedir açık tribünü bu kadar kalabalık ve organize bir şekilde tezahüratlara katıldığını görmemiştim.Zira Göztepe tribünlerinin ezelden beri en büyük özelliği açık-kapalı uyumlu tezahüratlarıyla rakip takımı çökertmektir.Bunu dün yine başardık.Kendilerini kutluyorum ve kalıcı olacağına inanıyorum.
Maç esnasında sürekli İzmirspor ve Menemen maçlarından haber almaya çalıyorduk.Herkes farklı birşeyler söylüyordu.Telefon trafiği inanılmazdı.Bandırmanın golü geldikten sonra tribünler ''Şampiyon Göztepe'' sloganlarıyla biranda bayram yerine döndü.
Maçın bitiminde stad hoparlöründen yapılan anons Göztepemizin lider olarak yükselme grubuna katıldığını bildirince futbolcular ve taraftarımız sevinç gözyaşlarına boğuldu.Futbolcularımızdan Hakan yukarda resmini gördüğünüz şekilde dev sopalı bayrağı Alsancak stadının santra çizgisine dikti.ve akıllara o efsane pankart geldi;
''Buranın adı değişti,Göztepe Alsancak cehennemi''

Hiç yorum yok: