26 Kasım 2008 Çarşamba

FENERİN GÖZÜNE GÖZLÜK

.
Fener dün gece Şampiyonlar Ligine resmen veda etmiş oldu.Arsenal'in Dinamo'yu yenmesiyle gözler UEFA ya çevrildi.Bu oyunla Fener Dinamo'yu da yenemez.Gökhan Gönül ve Uğur Boral haricinde top oynamaya hevesli adam göremedim ben.Onlarda çok mu iyi?Kötünün yanında evet.Bol bol koşuyorlar,bir heves mücadele ediyorlar,başkada yaptıkları pek birşey yok.Emre ye gelince;Emre tamamen bitmiş arkadaş.Hagi futbolu bıraktıktan sonra Emre'nin 1-2 maç haricinde Galatasarayda oynadığı futbolun 10 da 1 ini izlemedim.
Birde takım içinde dikkatimi çeken başka bir husus da;Kazım topu ileriye doğru sürüklediği esnada ne Güiza nede orta alandan 1 kişi onunla beraber koşmuyor,topu ileri sürükleyen oyuncunun birkaç adım arkasında.Bu ne miskinliktir.
Miskin demişken Volkanı da unutmayalım.Hatalı topa çıkışlar,hatalı topa çıkmayışlar.''Ulan yine top bana doğru geliyor ne yapsam acaba'' diyen kaleci profili.Bir ara Edu maçı bırakıp Volkanı tepeleyecek zannettim.
Velhasıl kelam;Porto bu kadar kötü bir Fener yakalamışken işi Arsenal maçına bırakacak değildi.Bırakmadı.
Peki Fener yönetimi bundan sonra ne yapmalı?
Mesela ilk olarak;her rakibi Galatasaray formalı gösteren özel gözlüklerden sipariş edebilirler japonlara.

Hiç yorum yok: